Raksti periodikā
Bobrovs Kirils. Vērīgi ielūkoties katrā uzņēmumā  // Kurzemes Vārds. - Nr. 227 (2003, 29. septembris), 6.lpp.

Pašvaldības uzņēmumi parādījuši sevi jau trešo reizi. Un bija redzams, ka jau veidojas zināmas tradīcijas. Piemēram, namu pārvalde "Jaunliepāja" atkal piesaistījusi pusaudžus ar galdnieka un namdara darbiem – no koka sagatavēm ar āmura un naglu palīdzību varēja izveidot jēdzīgas konstrukcijas. Bet līdzās – konkurss, taču visdrīzāk pieaugušajiem: stends ar fotogrāfijām, no kurām vajadzēja uzminēt, kas tie par objektiem un kur tie atrodas.

Nedaudz citādāka attieksme pret fotoaparāta izmantošanu ir "Karostai". Šeit eksponētiem uzņēmumiem, no vienas puses, jau piemīt mākslinieciskuma pazīmes, bet, no otras – tie var pretendēt uz vēsturisko ilustrāciju. Jo daudzi skatu fotoattēli atspoguļo izmaiņas, kas notikušas Karostā, bet, ja arī vēl neatspoguļo, tad nākotnē parādīs, kā šeit viss bijis agrāk, tas ir, šodien.

Minētās tēmas turpinājumu izstādes apmeklētāji varēja skatīt burtiski līdzās uz Zonālā valsts arhīva stendiem. Vairums no mums līdz šim uzskatīja, ka visinteresantākie seno laiku uzņēmumi, kas parāda pilsētas izmaiņas, varētu atrasties muzejā vai kolekcionāru rīcībā. Taču gluži tā tas nav. Arī arhīvs parādīja retas pirmskara un citu laiku atklātnes. Tās bija tematiski labi sagrupētas un vairāku dokumentu, piemēram, svarīgu padomju laiku izpildkomitejas lēmumu apstiprinātas.

Tie, kuri netic tam, ka ūdens pie mums ir tīrs un dzeršanai visnotaļ derīgs, varēja pārliecināties par pretējo, apmeklējot "Liepājas ūdens" telti. Efektīvi savas iespējas demonstrēja ugunsdzēsēju dienests. Nebūt ne viegli bija to nofotografēt. Fotoaparātu objektīvus vajadzēja sargāt no ūdens strūklu smidzinošās migliņasŸ

Autobusu parka pārstāvji izplatīja visprecīzākos satiksmes grafikus, Tūrisma informācijas birojs – savus reklāmas bukletus un prospektus. Drukāta informācija bija sagatavota visiem sestdienas pasākuma dalībniekiem. Demonstrēja arī pašu uzņemtās televīzijas filmas. Tā kā runāt par neinformētību pēc tam nebūtu īsti pareizi. Taču daudzus tomēr vairāk interesēja līdzās notiekošā tirdzniecība, visai sparīga un daudzveidīga. Bet, lūk, uzņēmumu "Liepājas siltums" uz raudzībām pat neuzaicināja.

""Karosta" Eiropā!" – šādus karodziņus izdalīja pie tāda paša nosaukuma namu pārvaldes telts. Šī izdoma uzliek lielu atbildību. Taču namu pārvaldniece Gaida Korņilko pārliecināta, ka viss izdosies un viss būs labi.